понеделник, 20 октомври 2014 г.

От Холандия до София

Из цял свят много хора колекционират Starbucks чаши. Съществуват десетки групи във фейсбук, чрез които колекционерите се свързват и ги разменят. Най-търсени са така наречените "city mugs" - всяка държава си има Starbucks чаша и всеки град, в който има заведение също си има чаша, като всяка една символизира нещо традиционно за града или държавата.
Чашата София изобразява Народния Театър и Орлов мост, а чашата България - българската роза и българска възрожденска къща.
И така, започнах да следя групите във фейсбук и да разглеждам кой колко чаши има, с кой ги разменя и колко често ги разменя. Всеки ден различни хора получават колети от по 4, 6 или 8 чаши. Принципът е следният: купувам от някоя чаша определен брой; част от тези чаши  оставям за себе си, а другата част обявявам за размяна. Започват да се свързват с мен хора от различни краища на света и да ми предлагат свои чаши......аз взимам повече от тях, отново част от тях оставям за себе си, другите отново ще разменям.....и така до безкрай :)


Един ден с мен се свърза една дама от Тайван с молба да и изпратя 6 чаши София и България.
Аз отказах, защото освен цената на чашите трябваше да прибавя и разхода по транспорта, който беше огромен. Аз предложих да изпратя само 2 чаши и може би след месец-два още две.
Дамата се съгласи.....и така започнах и аз да колекционирам чаши.
Това са само част от нещата, които получих от Тайван :




След около едногодишно познанство с Джени ( дамата от Тайван ) започна и едно ново запознанство. Потърси ме следващата дама Карла - този път от Холандия. И тя искаше големи количества чаши, но аз отново отказах. Един ден Карла ми писа и ми каза : "идвам в София, за да си купя чаши! Чакай ме!". Не можех да повярвай! Едно фейсбук приятелство се превърна в реалност. Карла дойде в София, видяхме се, тя си купи чаши и прекара 2 дни в София.
Тя ми донесе страхотни подаръци от Холандия. 
Благодаря и на двете, че сте такива страхотни приятелки!
Целувам ви!
Thank you girls! You are wonderful friends! 
Kiss you, Carla and Janny!
Greetings from Bulgaria!!





Няма коментари:

Публикуване на коментар